WOW.com Web Search

  1. Results from the WOW.Com Content Network
  2. KOKI-TV - Wikipedia

    en.wikipedia.org/wiki/KOKI-TV

    KOKI-TV, virtual channel 23 (UHF digital channel 22), is a Fox-affiliated television station licensed to Tulsa, Oklahoma, United States.Owned by Atlanta-based Cox Media Group, it is part of a duopoly with MyNetworkTV-affiliate KMYT-TV (channel 41); it is also sister to local radio stations KRMG (740 AM and 102.3 FM), KRAV-FM (96.5), KWEN (95.5 FM) and KJSR (103.3 FM).

  3. South China Morning Post - Wikipedia

    en.wikipedia.org/wiki/SCMP_Group

    The South China Morning Post (SCMP), with its Sunday edition, the Sunday Morning Post, is a Hong Kong–based English-language newspaper owned by Alibaba Group. Founded in 1903 by Tse Tsan-tai and Alfred Cunningham, it has remained Hong Kong's newspaper of record since British colonial rule.

  4. WFXT - Wikipedia

    en.wikipedia.org/wiki/WFXT

    Trade to Cox Media Group. On June 24, 2014, Fox announced that it would trade WFXT and Memphis sister station WHBQ-TV to the Cox Media Group, in exchange for the San Francisco duopoly of Fox affiliate KTVU and independent station KICU-TV. The trade was completed on October 8, 2014.

  5. Decimal separator - Wikipedia

    en.wikipedia.org/wiki/Decimal_separator

    Digit group separators can occur either as part of the data or as a mask through which the data is displayed. This is an example of the separation of presentation and content , making it possible to display numbers with spaced digit grouping in a way that does not insert any whitespace characters into the string of digits in the content .

  6. Break-up of the Beatles - Wikipedia

    en.wikipedia.org/wiki/Break-up_of_the_Beatles

    The Beatles were an English rock band consisting of John Lennon, Paul McCartney, George Harrison and Ringo Starr from August 1962 to September 1969. Their break-up was a cumulative process attributed to numerous factors.

  7. ABP News - Wikipedia

    en.wikipedia.org/wiki/ABP_News

    ABP News is an Indian Hindi news channel owned by ABP Group. It is a free to air TV channel founded in 1998. It was formerly known as STAR News before being acquired by ABP Group. ABP Live is an Indian English news website owned by ABP Network This channel is also available on YouTube; its YouTube channel name is ABP News.

  8. Liebherr - Wikipedia

    en.wikipedia.org/wiki/Liebherr

    Liebherr is a German-Swiss multinational equipment manufacturer based in Bulle, Switzerland with its main production facilities and origins in Germany.. Liebherr consists of over 130 companies organized into eleven divisions: earthmoving, mining, mobile cranes, tower cranes, concrete technology, maritime cranes, aerospace and transportation systems, machine tools and automation systems ...

  9. Sun News Network - Wikipedia

    en.wikipedia.org/wiki/Sun_News_Network

    Sun News Network (commonly shortened to Sun News) was a Canadian English language Category C news channel owned by Québecor Média through a partnership between two of its subsidiaries, TVA Group (which maintained 51% majority ownership of the company) and Sun Media Corporation (which held the remaining 49% interest).